Netflix z reklamami wystartował w kilkunastu krajach. Jakie ceny w Polsce?
Netflix zdecydował się wprowadzić specjalny plan z reklamami na terenie dwunastu krajów. Użytkownicy będą mogli oglądać swoje ulubione produkcje w tańszym abonamencie. Jednak jest kilka ale...
Netflix poszedł za głosem swoich użytkowników i wprowadził eksperymentalnie w 12 krajach świata możliwość oglądania swoich produkcji za nieco mniejszą cenę. Niestety, jak pewnie większość się domyśla, w zamian trzeba będzie nie tylko obejrzeć długie spoty reklamowe, ale również oferta produkcji będzie mocno uszczuplona.
To raczej nie jest ta nowość, na którą wielu czekało, ale na pewno przyda się wszystkim tym, dla których czas to nie pieniądz i mogą poświęcić chwilę ze swojego życia na obejrzenie reklam, w zamian za tańszy dostęp do ulubionych produkcji.
Nowa oferta o nazwie "Basic with Ads" od Netflixa została testowo wprowadzona w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Francji, Włoszech, Niemczech, Australii, Japonii, Korei Południowej, Kanadzie, Hiszpanii, Brazylii oraz Meksyku, i jest jakby ukłonem w stronę użytkowników, których mocno zabolało wprowadzenie opłat za współdzielenie konta.