Duolingo już wygrało tegoroczne Prima Aprilis. Znany format i genialny żart
Duolingo po raz kolejny pokazuje, jak dobrze czuje się w świecie mediów społecznościowych. Prima Aprilis za pasem, a popularna marka kojarzona z zieloną sową dosłownie zdobywa internet przy pomocy genialnego wideo. Materiał inspirowany popularnymi formatami pokroju Wyspy Miłości świetnie pasuje do oferty, jaką ma dla nas aplikacja do nauki języków.
Kojarzycie na pewno znany format telewizyjny, który polega na umieszczeniu kilkunastu mężczyzn i kobiet w jednym luksusowym hotelu lub na wyspie. Miłosne igraszki przeplatane są okazjonalnymi kłótniami, intrygami i dramami wszelkiego rodzaju. Duolingo postanowiło wykorzystać ten pomysł i wpleść do niego coś, z czego słynie najbardziej - czyli naukę języków obcych.
Love Language to propozycja podobna, acz nie identyczna - również mamy do czynienia z grupą atrakcyjnych osób, jednak sednem całego show jest fakt, że każdy z uczestników posługuje się innym językiem. Tak, osoby te nie są w stanie kompletnie się porozumieć.