Emirates wprowadzają bezprzewodowe ładowarki do telefonów w swoich poczekalniach

Od teraz klienci Emirates nie muszą martwić się o doładowanie telefonu w trakcie podróży. Przewoźnik wprowadził właśnie 30 bezprzewodowych stacji dokujących, które dostępne są w poczekalniach dla pasażerów klasy pierwszej i biznes w halach A, B i C na lotnisku w Dubaju.

Są one kompatybilne z większością smartfonów. Dzięki bezpłatnej sieci Wi-Fi we wszystkich poczekalniach Emirates na całym świecie i na pokładzie ponad 120 samolotów klienci mają również dostęp do internetu przez cały czas podróży. Nowa oferta to kolejny etap strategicznego planu przewoźnika mającego na celu zapewnienie pasażerom lepszej mobilności i łączności. 

Reklama

- Chcemy stale zwiększać komfort podróży naszych klientów, dążymy do tego, aby upływała ona całkowicie beztrosko. Urządzenia mobilne stały się nieodłączną częścią naszego życia i w naszej opinii bezpłatna sieć Wi-Fi oraz bezprzewodowe ładowarki stają się standardem w podróży. Stale inwestujemy, aby wciąż ułatwiać dostęp do sieci telekomunikacyjnej w naszych poczekalniach i na pokładach naszych samolotów. Współpracujemy z czołowymi dostawcami technologii, aby zwiększyć liczbę i jakość bezprzewodowych stacji dokujących i cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli zaoferować klientom naszą usługę w wersji rozszerzonej - powiedział Mohammed Mattar, Divisional Senior Vice President, Emirates Airport Services.

Bezprzewodowe stacje dokujące zostały umieszczone w dobrze widocznych punktach na terenie poczekalni i obecnie służą do ładowania wyłącznie telefonów komórkowych - maksymalnie dwóch jednocześnie. Nowe ładowarki są w pełni kompatybilne z telefonami wyposażonymi w system Android i Blackberry - wystarczy umieścić je w stacji dokującej. Natomiast w przypadku iPhone’ów ładowanie możliwe jest przy użyciu kabla.

Darmowa sieć Wi-Fi dostępna zarówno w poczekalniach, jak i samolotach cieszy się ogromną popularnością - tym bardziej, że stały dostęp do internetu uznawany jest już za normę. Według danych przewoźnika, pasażerowie na pokładzie Emirates najczęściej odwiedzają takie strony, jak Facebook czy Google, oraz korzystają z komunikatorów typu Skype czy WhatsApp, co pokazuje silną potrzebę łączenia się w trakcie podróży za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Pasażerowie Emirates mogą ponadto skorzystać z innych usług - linie zapewniają zasięg telefonów komórkowych w ponad 75 proc. swoich samolotów, a także dostęp do poczty, telefonu i usług SMS w każdej maszynie.

Ponadto, na pokładzie 60 samolotów pasażerowie mają dostęp do usługi Live TV, dzięki czemu mogą na bieżąco śledzić wydarzenia na świecie czy kibicować swojej ulubionej drużynie.

Na początku roku linie Emirates wprowadziły własną aplikację na Apple Watch, a w maju udostępniły aplikację na Androida. Przewoźnik zwiększa starania, aby zapewnić lepszą jakość podróży za pośrednictwem technologii mobilnych, a nowe ładowarki zdecydowanie ułatwią pasażerom dostęp do swoich telefonów.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Emirates Airlines | linie lotnicze

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje