Prezentacja polskiej gry "Księga Elma"

Poznański zespół studentów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza zaprezentował przed jury swoją grę, która dostała się do ścisłego finału największej olimpiady technologicznej świata - Imagine Cup.

Poznański zespół Cellardoor (w składzie: Aleksandra Łukasiak, Rafał Szekalski, Oskar Szulc i Krzysztof Żarczyński) pokazał podczas finałowych prezentacji konkursu Imagine Cup 2011 w Nowym Jorku swoją grę "The Book of Elm" ("Księga Elma").

W finale nasz zespół walczy ze Słowacją i Filipinami. Trzeba przyznać, że nasza prezentacja oraz sama gra wypadły bardzo dobrze.

Jest to interaktywna opowieść, która pozwala użytkownikom stawić czoła problemom współczesnego świata. Oferuje unikalne doświadczenie interakcji ze światem gry, za pomocą użycia cieni rzucanych przez obiekty umieszczone przed kamerą internetową lub kontrolowane na ekranie. Gracz steruje postacią Elma, który naprawia błędy popełnione przez ludzi. Gra została zbudowana na platformie Silverlight i działa z wykorzystaniem urządzeń multi-touch, dzięki czemu dostarcza użytkownikowi intuicyjnego interfejsu.

Reklama

"Księga Elma" - prezentacja na Imagine Cup cześć 1:

Głównym celem projektu jest zachęcenie ludzi do spojrzenia na książki świeżym okiem i zachęcenie tak do czytania, jak i do zabawy oraz nauki. Ponadto gra zachęca też do dbałości o środowisko w naszym codziennym życiu, co jest zgodne z przekazem książki, która była inspiracją dla powstania gry.

"Księga Elma" - prezentacja na Imagine Cup cześć 2:

Gra jest dedykowana dla dzieci. Uczy je, że każdy może uczestniczyć w ochronie środowiska poprzez codzienne, proste czynności, takie jak oszczędzanie wody i energii elektrycznej. Gra odnosi się do koncepcji 3R: reduce (zmniejszaj zużycie), reuse (używaj powtórnie) i recycle (przetwarzaj).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Imagine | "Imagine" | Imagine Cup
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy