Red Bull Mobile - wspólna oferta Play i Red Bulla

Polska będzie szóstym krajem, w którym popularna marka napojów energetyzujących otrzyma własną ofertę komórkową. Jej wdrożeniem zajmie się najmłodszy z polskich operatorów, Play.

Red Bull Mobile oficjalnie zostanie ujawniony światu 6 sierpnia podczas podczas Red Bull X-Fighters w Poznaniu. Prawdziwe uderzenie rozpocznie się na wrzesień, potencjalni klienci mogą spodziewać się zarówno ofert na kartę, jak i opcji z abonamentem. Nie zabraknie także specjalnych telefonów od znanych producentów i przede wszystkim dostępu do treści tworzonych przez Red Bulla, zarówno tych cyfrowych, jak i eventów odbywających się w różnych miejscach w Polsce i na świecie. - To będzie bilet do świata Red Bulla - tłumaczy nową ofertę Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4, właściciela sieci Play.

Wiemy, że najtańsza opcja będzie kosztowała minimalnie około 25 zł. Oprócz opisanych powyżej treści i usług telekomunikacyjnych, abonenci mogą liczyć na różnego rodzaju gadżety. Jak na przykład zestawy kamerek montowanych w okularach. W sam raz do rejestrowania ekstremalnych wyczynów sportowych.

- Oferta będzie skierowana do specyficznej grupy ludzi, identyfikujących się z takim, a nie innych stylem życia - tłumaczy Dobrzyński. - Play był doskonałym partnerem dla Red Bulla. Sami do nas przyszli - dodał.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Play | Red Bull
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy