Mobilny Stadion Narodowy - mobilizacja branży

W dniach 21-22 marca na Stadion Narodowy w Warszawie przemienił się w najważniejszy punkt na mapie dla miłośników technologii mobilnych. Podczas pierwszej edycji Targów Mobilnych ponad 3200 zwiedzających mogło zobaczyć najciekawsze rozwiązania opracowane przez polską branżę mobile, a także na własnej skórze sprawdzić działanie wielu innowacyjnych gadżetów.

W dniach 21-22 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyły się I Targi Mobilne - największe do tej pory wydarzenie związane z technologiami w Polsce. W ciągu tych dwóch dni teren Targów odwiedziło ponad 3200 osób, wśród których można było zauważyć nie tylko osoby zainteresowane tą tematyką pod kątem biznesu, ale także osoby szukające ciekawego sposobu na spędzenie czasu. Wszyscy odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami na rynku prezentowanych przez ponad 70 różnorodnych wystawców zarówno z sektora konsumenckiego i biznesowego, wśród których znaleźli się m.in. przedstawiciele Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Towarzystwo Jezusowe czy twórcy kostki DICE+. Zdecydowanie największą popularnością cieszyły się stoiska, na których zwiedzający mogli na własnej skórze sprawdzić działanie innowacyjnych gadżetów takich jak okulary Google Glass, wspomniane już kostki DICE+ czy okulary Oculus Rift umożliwiające przejażdżkę kolejką górską lub wyjazd na Karaiby bez potrzeby ruszania się z domu.  

Olbrzymią popularnością na Targach Mobilnych cieszyły się bezpłatne warsztaty prowadzone przez ekspertów z polskiej branży mobile takich jak m.in. Wojciech Kaliciński (We like CAPS!), Marek Przystaś (Duckie Deck) czy Bartosz Burek (Jakdojade.pl). Tematyka prelekcji była bardzo zróżnicowana - 21 marca uczestnicy mogli dowiedzieć się jak wykorzystywać rozwiązania mobilne w swoim biznesie czyli np. jak rozwijać aplikacje na najpopularniejsze systemy operacyjne (Android, Windows, iOS), jakie decyzje technologiczne związane są z zastosowaniem rozwiązań mobilnych i jakie możliwości dla firmy daje mobile marketing. Kolejnego dnia warsztaty skierowane były głównie do osób chcących dowiedzieć się jakie praktyczne możliwości i rozwiązania dają im telefony i inne urządzenia mobilne. Na ten dzień przygotowano specjalne propozycje dla miłośników podróży, zdrowego trybu życia czy rodziców chcących bezpiecznie wprowadzać najmłodszych w świat nowych technologii. Uczestnicy drugiego dnia warsztatów mieli możliwość zapoznania się z projektem Inteligentnego Domu Orange, zrozumienia działania okularów Google Glass czy zobaczenia na własne oczy pierwszej na maski do snu polifazowego NeuroOn.  

"Po rozmowach z wystawcami i przeczytaniu kilkunastu relacji z I Targów Mobilnych możemy być dumni z osiągniętych efektów. Cieszy nas liczba zwiedzających, którzy w ciągu tych dwóch dni odwiedzili Targi. Większość z 15. warsztatów miało naprawdę rewelacyjną frekwencję, a prezentowane przez wystawców rozwiązania technologiczne zadziwiały i inspirowały zwiedzających. O to właśnie nam chodziło " - podsumowuje Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0, będącej organizatorem Targów Mobilnych.  

Odwiedzający targi będą mogli także wybrać najciekawszego wystawcę i w głosowaniu smsową przyznać mu nagrodę targową - Mobiler. W kategorii "najlepszy produkt/wystawca b2b" największe uznanie zwiedzających zyskała agencja MOBIEM oferująca kompleksowe usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz przygotowania nowoczesnych kreacji Rich Mediowych czy aplikacji mobilnych. W drugiej kategorii - "najlepszy produkt/wystawca b2c" zwyciężyła firma Ye!! produkująca akcesoria SmartMe. To wyjątkowe ładowarki, głośniki i obudowy do smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: I Targi Mobilne

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje