Internet 120 Mb na sekundę

UPC Polska, największy w Polsce operator telewizji kablowej, wprowadza nową ofertę szerokopasmowego Internetu. Operator oferuje swoim klientom Internet o prędkości nawet do 120 Mb/s. UPC Polska podkręci prędkość Internetu także w pozostałych taryfach.

W poniedziałek (21 września 2009 roku) sieć UPC Polska wprowadza na rynek nową ofertę szerokopasmowego Internetu. UPC Polska jest pierwszym operatorem kablowym w Polsce, który przekracza barierę 100 Mb/s. W nowej ofercie UPC Polska proponuje Internet o prędkości sięgającej nawet 120 Mb/s. Najwyższa opcja internetu UPC na razie dostępna będzie w wybranych miejscach Warszawy, Krakowa, Katowic i Trójmiasta. Do końca 2010 roku ma być dostępna dla wszystkich klienów UPC. Oferta skierowana jest do nowych oraz dotychczasowych klientów UPC Polska. Ceny Internetu można obniżyć, korzystając z dodatkowych promocji operatora, np. dwie usługi (telewizja + Internet, Internet + telefon) ze zniżką na abonament 10 proc. bądź decydując się na trzy usługi (telewizja, Internet, telefon), gdzie trzecia usługa jest gratis.

Reklama

Nowe opcje Internetu zastąpiły poprzednie (Sprint - 5 Mb/s za 75 zł, Ultra - 15 Mb/s za 90 zł, Turbo - 30 Mb/s za 120 zł) i znacznie przyspieszyły w tej samej opcji abonamentowej. Abonenci dotychczasowych pakietów internetowych w UPC będą mogli migrować do nowej oferty. Przy prędkości wyższej niż 50 Mb/s wymagana będzie jednak wymiana modemu.

Jak informują konsultanci UPC, w przypadku klientów posiadających już podpisaną umowę promocyjną z operatorem, istnieje możliwość zwiększenia prędkości Internetu w tej samej cenie abonamentowej (np. przejście z opcji Sprint na Fiber Power 8 - obie opcje w cenie 75 zł miesięcznie), wiąże się to jednak z dodatkową opłatą jednorazową 50 zł i odnowieniem umowy na kolejne 12 miesięcy. Bez dodatkowych opłat można zmieniać prędkość m.in. decydując się na na kolejne usługi w UPC, szybszy Internet lub w momencie, gdy końca dobiega dotychczasowa umowa. Na darmowe przyspieszenie mogą liczyć także klienci umów bez promocji.

W działaniach marketingowych wspierających wprowadzenie UPC Fiber Power wykorzystane zostaną dwa spoty. W głównych stacjach telewizyjnych emitowany będzie spot przygotowany w ramach jesiennej kampanii "Dwoimy się i troimy", a także drugi, nawiązujący do wizualizacji Fiber Power. Spot ten emitowany będzie od 21 września do końca października w TVP, Polsacie, kanałach z grupy TVN, kanałach tematycznych takich jak National Geografic, VIVA, CNN, Hallmark i CNN, a także na kanale "Galeria UPC" dostępnym dla klientów korzystających z telewizji cyfrowej UPC.

Dzisiaj operator odświeżył także ofertę telefoniczną. Do końca roku w cyfrowej ofercie telewizyjnej ma pojawić się także kilka nowych kanałów. Usługa VOD do końca 2009 roku pojawi się w Warszawie, w 2010 roku będzie stopniowo rozszerzana.

Dowiedz się więcej na temat: prędkość | operator | internet

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje