Google nie będzie już skanować wiadomości w Gmailu

Dotychczas, Google skanowało wszystkie wiadomości znajdujące się w skrzynce i na podstawie opracowanego algorytmu, system wyszukiwał frazy interesujące użytkownika i w ten sposób personalizował reklamy wyświetlające się na stronach. Była to praktyka powszechnie znana, jednak wiele osób uważało ją za naruszenie prywatności.

Teraz problem zniknie, ponieważ gigant podjął decyzję o zaprzestaniu takich działań. Oczywiście, nie oznacza to końca reklam, a jedynie zmianę strategii, która miała wpłynąć pozytywnie na komfort klientów. Google wciąż będzie śledzić hasła, które wpisujemy w wyszukiwarce, lokalizacje i odwiedzane witryny. 

Gmail to największy serwis webmail na świecie, który ma już ponad miliard użytkowników. 

Dowiedz się więcej na temat: Gmail

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje