Comarch promuje grafików

Podczas największych europejskich targów technologicznych CeBIT 2006 (9-15 marzec 2006), Comarch, oprócz swoich najnowszych rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw, na swoim stoisku zaprezentuje prace polskich projektantów grafiki użytkowej.

Firma zaprasza młodych polskich projektantów do przesyłania swoich prac, które promowane będą podczas targów. W zeszłym roku odwiedziło je 0,5 mln osób. Oprócz prezentacji grafiki, Comarch pokaże własne innowacje technologiczne w zakresie systemów ERP na rynek niemiecki, systemów lojalnościowych, bankowości elektronicznej, oraz systemów dla Telekomunikacji i administracji publicznej.

Reklama

Stoisko Comarch wyposażone zostanie w system plazm, na których przez cały czas wyświetlane będą najciekawsze prace. Znajdzie się też miejsce na kawiarnię i centrum konsultingowe dla wszystkich zainteresowanych technologiami informatycznymi.

- Polska grafika użytkowa czy też komunikacja wizualna reprezentuje coraz wyższy poziom i spokojnie może równać się z najlepszymi. Chcemy stworzyć możliwości, żeby ten mocny trend pokazać na forum europejskim. Chcemy dać młodym polskim projektantom możliwość promocji swoich prac na międzynarodowych targach CeBIT 2006. Uważamy przy tym, że będzie to miało doskonałe przełożenie na postrzeganie naszych systemów informatycznych, które są niezwykle trudne do wizualizacji. Comarch jako firma cały czas szuka efektywnych sposobów na promocję technologii i przyczynianie się do promocji polskiej gospodarki i kultury na świecie - mówi Grzegorz Błażewicz, Dyrektor Marketingu&PR, Comarch S.A.

Comarch zaprasza młodych projektantów, którzy chcą wziąć udział w prezentacji do przesyłania swoich prac w formacie JPG, w rozdzielczości 150 dpi, w formacie 20 cm dłuższy bok, na adres grafika@comarch.pl, w tytule maila wpisując "grafika użytkowa". Termin nadsyłania prac upływa 15 lutego 2006 r. Więcej informacji uzyskał można kontaktując się z koordynatorką akcji Magdaleną Makowską-Tracz (e-mail: Magdalena.majkowska-tracz@comarch.pl; tel. 012 646 1071)

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje