Zobacz jak Dell wycina konkurentów w pień

Dell promuje tablet Latitude XT korzystając z piły tarczowej.

Irytacja spowodowana psującymi się komputerami może doprowadzić do różnych rzeczy - np. przecięcia tableta w pół przy pomocy piły tarczowej. Tak przynajmniej twierdzi Dell.

Amerykański gigant, promując swój pierwszy komputer przenośny typu tablet PC - Latitude XT- stosuje viral marketing, umieszczając w sieci filmik pokazujący jak należy rozprawiać się ze sprzętem konkurencji. W tym przypadku była to prawdopodobnie Toshiba Portege 3500.

Pytanie jednak brzmi: "Co zrobić, kiedy użytkownik znudzi się swoim Latitude XT?". Dell na to pytanie nie odpowiada. Konkurencja zapewne znajdzie rozwiązanie w postaci innego filmiku.

Reklama

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dell
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy