W sieci nas coraz więcej

6,29 mln, czyli 21,1 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat korzysta z internetu - wynika z badań NetTrack (na koniec czerwca 2003 roku), przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media SA. Oznacza to, że procent osób korzystających z internetu w Polsce nie zmienił się w porównaniu z majem. Część badanych korzysta z więcej niż jednego miejsca dostępu do internetu. Ponad połowa (52,4 proc.) korzysta z internetu w domu, jedna czwarta (24,6 proc.) w pracy, 31,7 proc. w szkole lub na uczelni, 14,4 proc. u znajomych, 18,8 proc. w kawiarni internetowej.

Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 76,9 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca.

Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (64,1 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (43,4 proc.), Gadu-Gadu (27,4 proc.), Google (18,6 proc.), Portal Gazeta (14,5 proc.), RMF FM (8,6 proc.).

Badanie NetTrack realizowane jest metodą ciągłą, a ostatnie wyniki są średnią za okres kwietnia - czerwie 2003 roku. Łącznie w każdym miesiącu przeprowadzanych jest 8.000 wywiadów w ogólnopolskiej grupie osób w wieku 15-75 lat.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy