Neostrada godna zaufania?

Podczas konferencji prasowej pod znaczącym tytułem "Odzyskujemy zaufanie do Neostrady" przedstawiciele TP roztoczyli wizję ekspansji tej usługi. Do tej pory na przeszkodzie masowej kariery Neostrady, oprócz "atrakcji" takich jak powtarzające się awarie routerów, stały bariery cenowe: instalacja kosztuje 799 PLN + VAT, a abonament 179 PLN + VAT. Problemem jest także dostępność terytorialna: usługi Neostrady są oferowane tylko w 6 największych miastach Polski.

Wśród użytkowników Telekomunikacji znalazło się dotąd zaledwie 20 tysięcy amatorów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Według planu przedstawionego przez TP pod koniec roku odsetek użytkowników Neostrady ma wzrosnąć do 72% wszystkich klientów koncernu. Zachętą ma być opcja "samoinstalacji" sprzętu i oprogramowania (we własnym zakresie przez klienta), co pozwoli na obniżenie ceny do 399 PLN + VAT być może jeszcze przed wakacjami. Yann Gontard, szef pionu multimediów TP zapowiedział też obniżenie ceny abonamentu, nie podał jednak kiedy miałoby to nastąpić i jakiego rzędu byłaby to obniżka. Na pewno czeka nas natomiast intensywna kampania promocyjna Neostrady w mediach.

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: VAT | neostrada
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy