Liga operatorów komórek

Operatorzy komórkowi kochają pewną ligę przeciętnych kopaczy skórzanej kuli (o "jakości" tej ligi świadczy fakt, że drużyna nie mająca konkurencji w tej lidze przegrywa wyraźnie z pewną hiszpańską drużyną, która z kolei jest gromiona przez przeciętny zespół Bundesligi). Być może inwestycje operatorów sieci komórkowych w polską ekstraklasę pozwolą jej podnieść poziom. Tylko - nie wiadomo kto będzie sponsorem. Jeszcze kilka dni temu wydawało się, że Era, tymczasem...

...konkurencyjną ofertę złożyła Idea.

Reklama

Era chce dać 40 milionów złotych na trzy lata. Idea, której właścicielem jest TP SA (główny sponsor reprezentacji Polski) zamierza dać nieco więcej (dodatkowo po 150 tys zł dla drugoligowców). Decyzje mają podjąć PZPN i PLP (Polska Liga Piłkarska) jeszcze przed końcem września.

A zatem i Plus ma szanse do włączenia się do tego przetargu. A na marginesie: ciekawe jak taki sponsoring wpłynie na ceny połączeń

Dowiedz się więcej na temat: idea | Era | liga

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje