Krwawa reklama

Firma Acclaim Entertainment wprowadza na rynek grę o nazwie "Gladiator", której akcja dzieje się w roku 106 n.e. Gra reklamowana jest jako najbardziej krwawa gra wszechczasów. Firmę czekają jednak kłopoty, a wszystko za sprawą kontrowersyjnej kampanii reklamowej.

Firma Acclaim Entertainment wprowadza na rynek grę o nazwie "Gladiator", której akcja dzieje się w roku 106 n.e. Gra reklamowana jest jako najbardziej krwawa gra wszechczasów. Firmę czekają jednak kłopoty, a wszystko za sprawą kontrowersyjnej kampanii reklamowej.

Plakaty reklamujące grę umieszczono bowiem między szybami przystanków autobusowych kilku miast angielskich. Najważniejszym elementem reklamy jest dziurkowany pojemnik z czerwoną farbą, z której "krew" kapie na chodnik.

Po kilku dniach od wystawienia reklam - firma zostala zobowiazana do ich zdjęcia, a także do usunięcia śladów farby na chodnikach. Najprawdopodobniej czeka ją także proces sądowy

Dowiedz się więcej na temat: firma | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy