Strajk klientów eBay

Sfrustrowani ostatnimi poczynaniami zarządu niemieckiego oddziału eBay (m.in. "spamowaniem" informacjami o aukcjach i "ciągłym podwyższaniem" opłat za aukcje) klienci najpopularniejszego "sieciowego domu aukcyjnego" zapowiedzieli strajk.

Sfrustrowani ostatnimi poczynaniami zarządu niemieckiego oddziału eBay (m.in. "spamowaniem" informacjami o aukcjach i "ciągłym podwyższaniem" opłat za aukcje) klienci najpopularniejszego "sieciowego domu aukcyjnego" zapowiedzieli strajk.

Rozczarowało ich zwłaszcza wyjaśnienie rzecznika niemieckiego eBay, Joachima Guenterta, który stwierdził, że firma musi podnosić ceny "w trosce o dobro klientów i odpowiednią jakość świadczonych usług". Strajk ma polegać na tym, że poczynając od 31 marca 2002 dni przez cały tydzień uczestnicy strajku ani nie zgłoszą nic nowego na aukcję

Heise
Dowiedz się więcej na temat: strajk | eBay
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy