Reuters w sieci nie za darmo

Największa światowa agencja informacyjna - Reuters Group - zapowiedziała wprowadzenie zasady odpłatności za internetowy dostęp do swoich depesz na tematy gospodarcze. Jak podaje Gazeta Wyborcza, oznacza to, że internauci korzystający z portali, nie będą mogli za ich pośrednictwem zapoznawać się z materiałami Reuters.

Agencja zamierza bowiem przejść na system udostępniania w portalach internetowych wyłącznie nagłówków informacji na tematy gospodarcze. Internauta, który będzie się chciał zapoznać z całością doniesienia prasowego, będzie przekierowywany na stronę agencji, z której korzystanie docelowo stanie się odpłatne. W sprawie ustalenia zasad i stworzenia systemu tej odpłatności Reuters Group prowadzi rozmowy z Yahoo!, AOL oraz MarketWatch.com.

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | Gazeta Wyborcza | agencja

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje