Poniżej oczekiwań

Według raportu Jupiter Media Metrix, Amerykanie robią dużo przedświątecznych zakupów online - choć nie tak dużo, jak można by się spodziewać. Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami i w zeszłym tygodniu został pobity rekord ilości zakupowego surfowania:

Według raportu Jupiter Media Metrix, Amerykanie robią dużo przedświątecznych zakupów online - choć nie tak dużo, jak można by się spodziewać. Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami i w zeszłym tygodniu został pobity rekord ilości zakupowego surfowania:

sklepowe witryny online penetrowało 52,4 miliony osób, a zatem o 50% więcej niż w tym samym okresie w zeszłym roku. Samo oglądanie nie oznacza jednak jeszcze zakupów - a chociaż i pod tym względem odnotowuje się znaczący wzrost, to stopa tego wzrostu, jak wskazują analitycy z Jupitera, już relatywnie spada w stosunku do procentowego przyrostu w latach ubiegłych.

(Enter)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy