Nie na swój koszt

Badania przeprowadzone przez firmy surfCONTROL i QuickTake.Com, wykazują, że ponad 56% zatrudnionych w USA surfuje po Internecie w godzinach pracy. Najczęściej odwiedzane miejsca w sieci to serwisy z aktualnościami, wyszukiwarki, sklepy elektroniczne i serwery "łowców głów" (firm zajmujących się kojarzeniem pracowników i pracodawców).

Badania przeprowadzone przez firmy surfCONTROL i QuickTake.Com, wykazują, że ponad 56% zatrudnionych w USA surfuje po Internecie w godzinach pracy. Najczęściej odwiedzane miejsca w sieci to serwisy z aktualnościami, wyszukiwarki, sklepy elektroniczne i serwery "łowców głów"  (firm zajmujących się kojarzeniem pracowników i pracodawców).

W porównaniu z analogicznymi badaniami przeprowadzonymi rok temu - znacznie spadła liczba osób odwiedzających serwisy z pornografią Zjawisko surfowania na koszt pracodawcy "- cyberslacking - staje się powoli jednym z większych problemów do rozwiązania dla menedżerów" - stwierdził Steve Purdham - dyrektor surfCONTROL

CurrentNet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy