Nic za darmo

Bank internetowy mBank od 15 lutego wprowadza prowizje za operacje wykonywane poprzez sieć. Każdy przelew albo zlecenie stałe dokonane w ten sposób bedzie kosztować 0,50 zł. Dzięki dotychczasowej strategii darmowych operacji przez sieć mBank przyciągnął prawie 560 tys. klientów.

"mBank jako przedsięwzięcie nowej ekonomii nastawiony jest na sukces komercyjny mierzony tradycyjnymi wskaźnikami zysku i rentowności" - wyjaśnia powody takiej decyzji Sławomir Lachowski, wiceprezes BRE Banku, któremu podlega mBank. mBank ma zacząc na siebie zarabiać już pod koniec tego roku.

Reklama

Wiecej o zmianach taryfowych mBanku znajdziesz na stronie: http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

Dowiedz się więcej na temat: bank | mBank

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje