KFC walczy o domenę

Kolejną bogatą firmą, która postanowiła "odzyskać" domenę jest Kentucky Fried Chickens (czyli znane także w Polsce KFC). Zamierza ona bowiem wytoczyć proces chińskiemu serwisowi "Ku Fu Cai" (co oznacza "Jak to fajnie być bogatym"), który dwa lata temu zarejestrował domenę www.kfc.com.cn. Smażyciele kurzych udek "zapomnieli" o tym, mimo, ze działają w Chinach już od 1993 i obecnie mają ponad 400 punktów sprzedaży w 100 chińskich miastach.

Ostatnio "przypomnieli" sobie o domenie, ale przy próbie jej rejestracji okazało się, że jest już zajęta. W odróżnieniu od wielu gwiazd muzyki i sportu - mogą jednak się przejechać. Chiński odpowiednik naszego NASKu twierdzi bowiem, że pierwszeństwo w rejestracji domen z końcówką ".cn" mają firmy chińskie, a KFC raczej taką nie jest.

Ananova
Dowiedz się więcej na temat: KFC

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje