IBM + Idea = internet

PTK Centertel sp. z o.o, operator sieci Idea i IBM Polska sp. z o.o., światowy dostawca rozwiązań informatycznych przy współudziale firmy Intel Corporation, producenta chipów do urządzeń informatycznych, podjęły inicjatywę popularyzacji bezprzewodowego dostępu do Internetu. Dostęp będzie realizowany dzięki wykorzystaniu technologii budowy publicznych punktów dostępowych WiFi (ang. Wireless Fidelity) czyli miejsc, w których zwykle przebywa duża grupa osób chętnych do korzystania z Internetu.

PTK Centertel sp. z o.o, operator sieci Idea i IBM Polska sp. z o.o., światowy dostawca rozwiązań informatycznych przy współudziale firmy Intel Corporation, producenta chipów do urządzeń informatycznych, podjęły inicjatywę popularyzacji bezprzewodowego dostępu do Internetu. Dostęp będzie realizowany dzięki wykorzystaniu technologii budowy publicznych punktów dostępowych WiFi (ang. Wireless Fidelity) czyli miejsc, w których zwykle przebywa duża grupa osób chętnych do korzystania z Internetu.

Będą to między innymi restauracje, kawiarnie, dworce, lotniska, uczelnie oraz centra handlowe. Dzięki hot-spotom, ich użytkownicy będą mogli sprawdzić i wysłać swoją pocztę, przejrzeć ulubione strony w Internecie lub zagrać w gry dostępne w sieci.

Pierwszym efektem inicjatywy będzie uruchomienie publicznego hot-spotu w dniu 16 kwietnia 2003 roku w Hotelu Novotel Warszawa Airport podczas konferencji Mobile Computing, której wymienione firmy są sponsorami. W ciągu dwóch dni uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z najnowszych komputerów przenośnych IBM ThinkPad T40

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | Internet | spółka z ograniczoną odpowiedzialnością | idea | IBM
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy