Google - nowe logo

Google zmieniło logo swojej wyszukiwarki. Powód był jeden – pokazanie, że Google ewoluuje, zmienia się i jest dla jego użytkowników pewną renomą. Oprócz tego takie posunięcie jest dla nas czymś jeszcze – zwiastunem nadchodzących przemian, które szykują programiści Androida.

W liście otwartym do użytkowników Tamar Yehoshua z Google napisał: 

Reklama

"Dlaczego robimy to teraz? Dawno, dawno temu Google było miejscem, które odwiedzaliście z jednego urządzenia — komputera PC. Dzisiaj korzystacie z produktów Google z użyciem wielu platform, aplikacji i urządzeń — czasami wszystkich tego samego dnia. Oczekujecie, że Google pomoże Wam zawsze i wszędzie gdy go potrzebujecie, niezależnie czy korzystacie z telefonu, telewizora, zegarka, deski rozdzielczej w swoim aucie czy, tak, także komputera PC!"

Przekaz Google jest jasny i prosty - nie jesteśmy już jedynie wyszukiwarką internetową, która powstała przed laty. Jesteśmy wielowymiarowym, "międzyplatformowym" koncernem, który zrobi wszystko, by poszerzać swój asortyment na masę urządzeń codziennego użytku. Wcale nie byłbym zaskoczony, gdyby firma niebawem planowała przenieść się na pralki, lodówki, mikrofale i wszystko, czym można byłoby w jakiś sposób zdalnie sterować. Dziś to może tylko dziwnie brzmiące science-fiction rodem z powieści Stanisława Lema - ale plan wdrożenia na rynek takich urządzeń pojawiał się już wielokrotnie. I kiedyś w końcu się ziści, patrząc na postępującą technologizację. Wszak, czy nasi dziadkowie i ojcowie patrząc na wysłużonego Rubina z małym wyświetlaczem i wielkim "tyłem" spodziewali się kiedykolwiek, że powstanie Internet i będzie można stworzyć SmartTV?

Jędrzej Markiewicz

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje