Dziwna strona eCard

eCard postanowił zmienić świat i uruchomił nową witrynę. Na tyle inną i oryginalną, że po prostu zupełnie niepraktyczną. Opracowania nowego projektu podjęła się agencja Pro-Creation. Z założenia odbiorcami, do których adresowane są nowe strony eCard, mają być klienci sklepów internetowych, a także obecni oraz potencjalni posiadacze kart płatniczych.

Po uruchomieniu stron mam jednak wrażenie, że została adresowana do dzieci, albo totalnych laików, którzy nie potrafią wybrać sobie nazwy działu z jakiegoś menu i muszą mieć zbędnego suflera.

Reklama

Sama witryna jest świetna, bardzo mi się podoba - pod warunkiem, że byłby to serwis dla dzieci, albo związany z produktem dla dzieci. Na strony eCardu nie wchodzi się oglądnąć bajeczkę, ale po konkretne, biznesowe informacje. Technologia Flash z definicji nie nadaje się na serwis informacyjny - nie każdy musi i chce z niej korzystać.

http://www.ecard.pl/

(autor: Dariusz Majgier, źródło: Web Reporter: http://web.reporter.pl/)

Reporter Web News

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje