Brytyjczycy reklamują się online

W Wielkiej Brytanii wydatki związane z reklamami prezentowanymi w internecie po raz pierwszy okazały się wyższe, niż wydatki na reklamę klasyczną.

Według raportu Internet Advertising Bureau, brytyjski na reklamy online przeznaczono w minionym roku ponad 2 miliardów funtów. Z kolei wydatki na reklamy prezentowane w gazetach ogólnokrajowych zwiększyły się ledwie o 0,2 proc. i osiągnęły poziom 1,9 mld funtów.

Reklama

Udział brytyjskiego rynku reklam internetowych jest mniej więcej dwukrotnie większy od światowej średniej, która, jak podaje raport, znajduje się na poziomie 5,8 proc. Jeśli zaś chodzi o udział internetu w całym rynku reklamowym, wydatki dotyczące minionego roku wynosiły tylko połowę tego, co przeznaczono na telewizję. Ta z kolei zanotowała wprawdzie spadek o 4,7 proc., ale i tak jest na pierwszym miejscu z wynikiem 3,9 mld funtów.

Dowiedz się więcej na temat: reklamy | Brytyjczycy | wydatki

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje