T-Mobile i TVN uruchomią T-Mobile Zone

TVN oraz T-Mobile Polska ogłosiły, że zawarły strategiczne partnerstwo i wspólnie uruchomią w najbliższym czasie nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) T-Mobile Zone, działający pod marką Player i oferowany wszystkim obecnym i nowym klientom indywidualnym T-Mobile.

T-Mobile Zone, działający w ramach usługi Player, po raz pierwszy w historii zaoferuje dostęp na żywo do flagowych programów TVN, możliwość oglądania w polskich i zagranicznych filmów fabularnych - od najpopularniejszych filmów i seriali z Hollywood po nagradzane produkcje polskie - a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo.

Serwis będzie dostępny na urządzeniach przenośnych z systemami operacyjnymi Android i iOS oraz w wersji internetowej.

- TVN nadal umacnia swą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku usług wideo na żądanie (VOD). Bardzo się cieszę z zawarcia partnerstwa strategicznego z T-Mobile Polska w celu dalszego rozwoju innowacji i najlepszych w swojej klasie usług. TVN Player z ponad 800 tysiącami zarejestrowanych użytkowników osiągnął w Polsce pozycję wiodącego serwisu wideo o charakterze rozrywkowym, a poprzez serwis Player dla klientów T-Mobile rozbudowuje zakres swoich usług oferując popularne treści z Hollywood, jak również specjalną sekcję dla dzieci i dostęp do telewizji na żywo poprzez serwis SVOD - powiedział Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN i dyrektor generalny TVN S.A.

- Partnerstwa to jeden z kluczowych filarów strategii T-Mobile Polska, co określiliśmy hasłem "win with partners". W ciągu ostatnich czterech lat T-Mobile budował solidne fundamenty potrzebne do realizacji tej strategii: najlepszą sieć i najlepszą obsługę klienta. Dzięki temu dziś, gotowi jesteśmy zaoferować - wraz z naszymi partnerami - tak innowacyjne produkty, jak usługi bankowe czy zarządzanie flotą pojazdów. Bardzo się cieszę, że - wraz z TVN otworzymy wkrótce przed naszymi klientami drzwi do świata mobilnej rozrywki, tak, by mogli jeszcze lepiej doświadczyć "najlepszej sieci" i osobiście poczuć, co to hasło oznacza - powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny.

Reklama

Łukasz Knapik

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile | operator | TVN SA

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje