Legalna muzyka w lokalach

Mood Media Corporation wraz z Universal Music wprowadziła na rynek katalog muzyczny "Ear Candy". Dzięki temu, nadawanie muzyki przez firmy w lokalach publicznych zostanie zwolnione z opłat na rzecz organizacji praw autorskich.

Mood Media zaprezentowała w swojej ofercie dostęp do katalogu muzycznego Universal Music. "Ear Candy" zawiera kompozycję twórców oraz producentów, którzy na co dzień pracują z takimi gwiazdami jak Mariah Carey, Rihanna, Beyonce, Justin Timberlake i wieloma innymi.

Reklama

Strony korzystające z utworów z katalogu "Ear Candy" jest odciążenie klientów Mood Media z odprowadzania jakichkolwiek składek na poczet organizacji praw autorskich. Tantiemy zostaną pobrane bezpośrednio przez Mood Media, a ich koszt będzie niższy o ok. 40-60 procent od standardowych opłat na rzecz organizacji praw autorskich.

- Stworzyliśmy wyjątkową kompilację różnorodnych gatunków muzycznych o najwyższej jakości dźwięku. "Ear Candy" to dopasowane brzmienia, zupełnie świeże i nowe na rynku- mówi Alexandra Potrykus, dyrektor ds. sprzedaży Mood Media w Polsce. Posiadamy szeroki wybór nurtów muzycznych, które pozwolą doskonale oddać profil naszych Klientów, działających na rynku B2B oraz B2C.

Kolejnym produktem na rynku marketingu sensorycznego w Polsce jest stworzenie własnej bazy utworów muzycznych, tzw. repertuaru bezpośrednio licencjonowanego. Propozycje umieszczone w tej kompilacji nie figurują w bazach organizacji praw autorskich, a co za tym idzie z tytułu ich nadawania nie odprowadza się składek do tychże organizacji.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje