Stare reklamy starych komórek
Pamiętacie jeszcze czasy, gdy najprostszy telefon komórkowy był dobrem luksusowym i niespełnionym marzeniem wielu Polaków? Nie? Może stare reklamy odświeżą wam pamięć.
Wśród producentów telefonów niepodzielnie rządziła Nokia, ścigana przez Siemensa i Ericssona. Komórka kosztowała fortunę, a jeszcze droższe były rozmowy. Zamiast Orange istniała Idea, a telefony służyły wyłącznie do dzwonienia i wysyłania SMS-ów. Nikt nie myślał o kolorowych wyświetlaczach, czy wbudowanych w telefon aparatach fotograficznych, o internecie mobilnym nawet już nie wspominając.
Mimo to miliony Polaków marzyły o własnym telefonie, będącym wówczas symbolem prestiżu i nowoczesności. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzili w tych pionierskich czasach operatorzy, zachwalający i reklamujący swoje koszmarnie drogie (jak na dzisiejsze standardy) oferty. Tak rodził się rynek telekomunikacyjny w naszym kraju.