Telewizory Samsunga z Quantum Dot i Grzegorz Krychowiak
Grzegorz Krychowiak będzie twarzą telewizorów Samsunga w 2016 roku.
Rok 2016 to czas dla fanów sportu. Na największe sportowe emocje z niecierpliwością czekają kibice na całym świecie. Najwyższej klasy rozgrywki będą śledzić również miliony Polaków.
- Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie - mówi Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.
Funkcja HDR, technologia Quantum Dot, rozdzielczość 4K i konstrukcja 360 oraz ekran bez ramek - to technologie, z których korzystają telewizory.
- Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite! - mówi Grzegorz Krychowiak, piłkarz klubu Sevilla FC.
Wizerunek Grzegorza Krychowiaka zostanie wykorzystany w spocie reklamowym w kinach, internecie i w kanałach social media oraz w kampanii PR (TBC). Cała kampania podpisana będzie hasztagiem #dla emocji.