Samsung Sero TV - telewizor dla fanów portali społecznościowych
Na tegorocznych targach CES 2020, koreańska marka zaprezentowała innowacyjny telewizor, umożliwiający wyświetlanie obrazu zarówno w poziomie jak i pionie.
Podczas trwających właśnie targów elektronicznych CES w Las Vegas, Samsung zaskoczył wszystkich swoim nowym pomysłem skierowanym przede wszystkim dla pokolenia konsumującego treści wideo na smartfonach (czyli w "pionowym formacie").
Mowa o 43-calowym telewizorze Sero TV, który można obrócić o 90-stopni umożliwiając tym samym odtwarzanie wertykalnych filmów lub oglądanie zdjęć w tym formacie, bez męczącego efektu pustego pola. Pomysł ten ma przyciągnąć zwłaszcza młodsze pokolenie, zakochane w swoich telefonach i wszelkiej maści aplikacjach społecznościowych takich jak Instagram czy Snapchat.
Przesyłanie materiałów pomiędzy telefonem, a Sero ma być szalenie proste i wymagać jedynie synchronizowanie obu urządzeń.
W trybie pionowym urządzenie działa natomiast jak zwyczajny telewizor zapewaniający rozdzielczość 4K Ultra HD. Ponadto sprzęt został wyposażony w 4.1-kanałowy system audio o mocy 60 W, a także posiada obsługę wirtualnego asystenta.
Sero TV początkowo będzie dostępny jedynie w Korei. Jego cena ma wynieść ok 1,9 miliona KRW, a więc ponad 6000 zł.