Innowacje według firmy Panasonic - CES 2013

W Las Vegas podczas CES 2013, prezes Panasonic Kazuhiro Tsuga wygłosił przemówienie prezentujące wizję firmy Panasonic i przełomowe nowości produktowe.

Podczas konferencji omówiono sześć  obszarów, w ramach których Panasonic proponuje innowacyjne rozwiązania:

Telewizja  - nowy 56-calowy 4k2k  panel OLED, rozbudowany line-up telewizorów Smart VIERA (16 nowych LED-ów, 16 nowych plazm) oraz nacisk na rozwój spersonalizowanej i inteligentnej telewizji;

Dom - innowacyjne rozwiązania pozwalające na tworzenie, przechowywanie, oszczędzanie i zarządzanie energią;

Samochody - całościowe rozwiązania dla  samochodów elektrycznych, partnerstwo z GM i stworzenie systemu infotainment MyLink;

Reklama

Biznes - 20-calowy tablet 4k IPS Alpha LCD Panel Tablet - o którym więcej można przeczytać w tym materiał;

Podróże - zaawansowane systemu komunikacji i rozrywki na pokładach samolotów, partnerstwo z United Airlines i Air New Zealand;  

Społeczeństwo - projekty inteligentnego miasta Fujisawa, ograniczenie emisji dwitlentku węgla, budowa Ideas Center w Newark.

"Gotowość do transformacji oraz innowacji jeszcze nigdy nie była w Panasonic tak wielka. Jednak podstawowe wartości, które inspirują nasze działania nie są nowe. Są wpisane w DNA Panasonic już od początku założenia firmy przez Konosuke Matsushitę - prawie 100 lat temu. Najważniejsze dla nas jest: stawianie ludzi przed produktami, wkład w rozwój społeczeństwa, wzbogacanie życia konsumentów oraz oferowanie inteligentnych i ekologicznych rozwiązań. Taki właśnie jest Panasonic i taki zawsze był. Innymi słowy, zajmujemy się budowaniem lepszego świata" - podsumował swoją prezentację Kazuhiro Tsuga.

 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Panasonic | VIERA | CES 2013 | OLED | 4K
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy