Polska odpowiedź na distance learning

Na jesień bieżącego roku zapowiadane jest wprowadzenie na rynek e-edukacji produktu firmy EDUSTRADA pod nazwą EDUMATIC. EDUMATIC ma zapewnić elastyczność na etapie procesu dydaktycznego podczas przygotowywania kursu. Pozwoli też na weryfikację zdobytej wiedzy i umiejętności przez Internet.

Na jesień bieżącego roku zapowiadane jest wprowadzenie na rynek e-edukacji produktu firmy EDUSTRADA pod nazwą EDUMATIC. EDUMATIC ma zapewnić elastyczność na etapie procesu dydaktycznego podczas przygotowywania kursu. Pozwoli też na weryfikację zdobytej wiedzy i umiejętności przez Internet.

Jako produkt całkowicie polski, będzie konkurował cenowo z innymi obecnymi na rynku programami. Firma EDUSTRADA zapowiada przedstawienie atrakcyjnej oferty. Produkt ten będzie oferowany w dwojakiej formie. Będzie udostępniany jako platforma EDUMATIC dla wszystkich tych, którzy poprzez nią zechcą prowadzić szkolenia dla swoich klientów oraz jako gotowy, zamknięty produkt dla tych firm i organizacji, które będą zainteresowane budowaniem swojej niezależnej struktury szkoleniowej opartej o tę platformę.

EDUSTRADA, to również wysokospecjalizowany wortal tematyczny www.edustrada.pl . Koncentruje on w sobie kilka funkcji. Między innymi umożliwia dostęp do przykładowych kursów w wersji demonstracyjnej, informuje o zasadach korzystania z platformy EDUMATIC i zasadach współpracy z EDUSTRADĄ. Daje możliwość bezpłatnego pobrania szkoleń demonstracyjnych w formie pudełek (boxów), zapewnia możliwość kontaktu z prowadzącym szkolenie jak też pozwala na złożenie zamówienia przez Intenret na wybrany kurs.

Reklama

EDUSTRADA zamierza również zainwestować znaczne środki finansowe w bezpośrednią i pośrednią promocję swoich partnerów sprzedających oprogramowanie.

Zobacz www.edustrada.pl

(PC Kurier)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy