Reklama

Pay-As-You-Go

IBM i Mercantec współpracują nad nowym zestawem dla handlu elektronicznego, typu ASP (Application Service Provider), które bazuje na unikatowym schemacie płatności pay-as-you-go. Usługodawcy będą wstępnie płacić IBM-owi 10 tys. USD, a następnie uiszczać opłaty według intensywności wykorzystywania pakietu przez firmy korzystające ze sklepów internetowych.

Dostawcy aplikacji otrzymają od IBM, w ramach uiszczonej pierwszej płatności, wyspecjalizowany serwer z preinstalowanym oprogramowaniem Mercanteca, natomiast dalsze serwery już za darmo, jeśli okażą się konieczne. Pakiet zawiera także obsługę techniczną producenta. Rozwiązanie zostało pomyślane jako ułatwienie dla mniej zasobnych dostawców aplikacji (typu start-up), którzy na ogół nie mogą sobie pozwolić na zbyt wielkie inwestycje w sprzęt oprogramowanie.

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: IBM

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje