Niezły pomysł na kampanię

Na stronie WWW : Microsoft_Windows 2000 pojawił się tekst mówiący że "najwięksi klienci, tacy jak Quote.com przechodzą z oprogramowania Sun na Microsoft?Windows2000? ponieważ te ostatnie są znacznie bardziej pewne w użytkowaniu"

Na stronie WWW :

Microsoft_Windows 2000 


 pojawił się tekst mówiący że  "najwięksi klienci, tacy jak Quote.com przechodzą z oprogramowania Sun na Microsoft?Windows2000? ponieważ te ostatnie są znacznie bardziej pewne w użytkowaniu"

Tekst ten wywołał burzę na listach dyskusyjnych. Slashdot.com w ciągu 3 godzin od zamieszczenia tej informacji miał już 400 komentarzy i w zdecydowanej większości nie były to komentarze pochlebne.

Jednakże najprawdopodobniej celem Microsoftu jest zrobienie wrzawy wokół Windows 2000, których premiera odbędzie się już za 3 dni. Niektórzy nawet przypuszczają, że list zawierający informacje o ponad 65,000 błędów został podrzucony celowo - zgodnie z zasadą "nieważne co mówią, ważne, żeby mówili dużo"

Bloomberg
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy