Reklama

Microsoft dla "Net Generation"

Od przyszłego tygodnia Microsoft będzie testować nowy produkt, przeznaczony dla "Net Generation" - ludzi w wieku 13 - 24 lata, którzy dorastali z Internetem. Program threedegrees umożliwia tworzenie małych (do dziesięciu osób) grup, w których młodzi ludzie mogą przesyłać sobie wiadomości tekstowe w systemie instant messaging, dzielić się zdjęciami, animacjami i muzyką.

Choć liczba członków grupy jest ograniczona, użytkownik threedegrees może należeć do więcej niż jednego zespołu. Software ten jest dziełem NetGen, istniejącego zaledwie od 18 miesięcy oddziału Microsoftu ulokowanego w Seattle. Zespół 12 uczniów ostatniego roku w college’u pod kierownictwem managera Tammy’ego Savage’a pracował tam nad stworzeniem produktów odpowiadających nawykom i upodobaniom osób z ich grupy wiekowej

(Enter)

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Microsoft

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje