Książka o historii gier

Niejaka pani Van Burnham (redaktorka serwisu "Wired") napisała, a wydawnictwo MIT wydało właśnie książkę omawiającą historię gier komputerowych i przemysłu produkującego takie gry, począwszy od pierwszego "ping-ponga" z roku (to nie pomyłka) 1958. Książka omawia także wpływ "klasyków" rodzaju Pong, Space Invaders czy Asteroids na dalszy rozwój gier.

Niejaka pani Van Burnham (redaktorka serwisu "Wired")  napisała, a wydawnictwo MIT wydało  właśnie książkę omawiającą historię gier komputerowych i przemysłu produkującego takie gry, począwszy od pierwszego "ping-ponga" z roku (to nie pomyłka) 1958. Książka omawia także wpływ "klasyków" rodzaju  Pong, Space Invaders czy Asteroids na dalszy rozwój gier.

Autorka stawia tezę, że pierwsze gry powstały po to, aby przezwyciężyć u ludzi strach przed korzystaniem z nowego wynalazku jakim był komputer. Niemniej, miały być tylko "dodatkiem" do poważnej pracy komputera. Twórcy pierwszych gier nie przewidywali nawet, że to właśnie "rozrywkowe" zastosowania komputerów staną się sprężyną nakręcającą caly przemył komputerowy. Więcej o książce zatytułowanej: "

Supercade: A Visual History of the Videogame Age 1971-1984" 

dowiesz się stąd

Reklama
Ananova
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama