Ding.pl integruje się z GG

Ding.pl - nowatorski system powiadomień i dystrybucji treści stworzony przez INTERIA.PL - zintegrował się z GG, najpopularniejszym komunikatorem w polskim internecie.

Dzięki nawiązanej współpracy, użytkownicy posiadający konto w INTERIA.PL mogą za jego pomocą logować się do specjalnej aplikacji dedykowanej najnowszej wersji komunikatora, by w ten sposób - za pośrednictwem GG - odbierać powiadomienia Dinga i zarządzać nimi. Więcej na temat aplikacji na stronie: ding.interia.pl/gg.

Korzystanie ze specjalnej aplikacji dedykowanej GG i zsynchronizowanej z narzędziem Ding.pl umożliwi użytkownikom komunikatora odbieranie własnych powiadomień także za jego pośrednictwem - zarówno w wersji desktopowej, webowej, jak i w wersji mobilnej - bez konieczności odwiedzania portalu INTERIA.PL.

Reklama

Aplikacja jest przy tym dyskretna, przyjazna i nieekspansywna, a jej celem jest maksymalna użyteczność i przydatność. Aby korzystać z możliwości i udogodnień jakie daje, należy ją samodzielnie zainstalować na swoim urządzeniu, gdyż nie instaluje się ona automatycznie.

- Od początku zapowiadaliśmy chęć i gotowość udostępnienia mechanizmu Ding.pl także innym wydawcom, aby jak najwięcej internautów mogło korzystać z jego nowatorskich rozwiązań. Cieszymy się, że naszym pierwszym partnerem jest właśnie GG Network. Wierzę w ogromny potencjał i efektywność tej współpracy - mówi Artur Potocki, prezes zarządu INTERIA.PL.

- GG dzięki aplikacjom zewnętrznym pozwala użytkownikom komunikatora być nie tylko w stałym kontakcie ze znajomymi, ale i być na bieżąco z ulubionymi przez siebie portalami, wiadomościami - mówi Tomasz Jażdżyński, szef GG Network S.A. - Powiadomienia Ding w GG są doskonałym przykładem na to, jak można spośród licznych informacji w sieci otrzymywać te najbardziej pożądane, na bieżąco i bez zbędnego tracenia czasu na ich wyszukiwanie. Po prostu na GG. Od razu.

Stworzony przez INTERIA.PL Ding.pl to pierwszy na polskim rynku inteligentny system rekomendacyjny, którego głównym zadaniem jest ułatwienie użytkownikom poruszania się w gąszczu różnorodnych informacji zamieszczanych w portalu i pomoc w odnajdywaniu interesujących ich treści. Już w pierwszym miesiącu jego istnienia internauci zasubskrybowali ponad 1 000 000 kanałów z powiadomieniami.

Bieżące informacje na temat rozwoju i możliwości narzędzia Ding znajdują się m.in. na jego fanpage'u na Facebooku.

Subskrybuj Nowe Technologie INTERIA.PL w Ding.pl: TUTAJ

Najnowszą wersję GG można pobrać: TUTAJ

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy