Reklama

Adobe i edytor tekstu?

Adobe, firma znana z doskonałych programów do obróbki grafiki, zainteresowała się rynkiem aplikacji biurowych. Otóż ogłosiła plany zakupu Virtual Ubiquity, firmy specjalizującej się w aplikacjach biurowych. Najbardziej znanym produktem Virtual Ubiquity jest Buzzword, edytor tekstu online.

Adobe ma nadzieje na znaczne zyski z planowanej transakcji. Bazując na popularności swojego oprogramowania dostępnego dla wielu platform systemowych, firma zamierza rozpropagować nowy edytor tekstu wzbogacony o własne technologie Flash, PDF i obróbki obrazów.

Reklama

Firma planuje udostępnić użytkownikom miejsce w sieci na przechowywanie dokumentów tego programu, zaś inni użytkownicy otrzymają możliwość oglądania i edycji udostępnionych dokumentów. Nowa inicjatywa ma stanowić konkurencję dla niedawno zapowiedzianego analogicznego przedsięwzięcia Microsoftu.

Dowiedz się więcej na temat: firma | Adobe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje