Zmiany w Media Expert? Sieć nie komentuje

Dowiedzieliśmy się z nieoficjalnych źródeł, że sieć Media Expert czekają duże zmiany. Co konkretnie? W kuluarach mówi się o rebrandingu obejmującym modyfikację nazwy i logo. To zaskakująca wiadomość, zważywszy na fakt, że marka należy do grona najbardziej rozpoznawalnych w Polsce sieci z elektroniką.

Media Expert to sieć RTV/AGD, w której skład wchodzi dziś 460 elektromarketów w prawie 380 miastach w Polsce. Należy do największych graczy sektora sieci detalicznych. Informacja o rebrandingu może być zatem dużym zaskoczeniem - trudno znaleźć merytoryczne powody uruchomienia takiego procesu.

O wyjaśnienia poprosiliśmy rzecznika prasowego sieci: "O szczegółach poinformuję w komunikacie prasowym, który zostanie przekazany redakcji 1 grudnia." - lakonicznie odpisał nam rzecznik sieci Media Expert.

Czym jest rebranding?

Jest to proces zmiany postrzegania marki poprzez modyfikację elementów, za pośrednictwem których komunikuje się ona ze swoimi klientami. W ramach takiej zmiany, firmy mogą dokonywać rewolucji wizerunkowej, korygować nazwę i logo, czy inne znaki towarowe. W ostatnich latach mieliśmy możliwość obserwacji procesów rebrandingowych dużych marek Polsce, których celem było otwarcie się na nowoczesność, nowych klientów lub zmianę branży.

Czy podobnie będzie z marką Media Expert przekonamy się - jeśli plotki okażą się prawdą - 1 grudnia.


Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje