UPC zaoferuje Microsoft Office 365 "w chmurze"

Spółka matka UPC - Liberty Global, Inc. - podpisała umowę o partnerstwie z Microsoft Corporation, w wyniku którego zaproponuje przedsiębiorcom usługi dla biznesu wzbogacone o Microsoft Office 365.

- Nowa usługa uprości procesy zarządzania infrastrukturą informatyczną w firmie, przy jednoczesnej oszczędności kosztów i, co ważne, oszczędnościach w jednorazowych zakupach licencji dla każdego stanowiska pracy. Pakiet usługi internetowej i głosowej UPC Biznes w połączeniu z Microsoft Office 365 umożliwi zoptymalizowanie komunikacji i kompleksowy system zabezpieczeń. Rozwiązania w chmurze, jak Microsoft Office 365, definiują nowy sposób myślenia o usługach telekomunikacyjnych w segmencie biznesowym. Dla niezawodności ich działania niezbędny jest jednak szybki szerokopasmowy Internet, który z kolei jest atutem oferty biznesowej UPC. Warto podkreślić, że wszystkie nasze usługi wsparte są profesjonalną i dedykowaną obsługą klienta - powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, UPC Polska.

Microsoft Office 365 to kompleksowy zestaw narzędzi i aplikacji, dostępnych w formie usługi dzięki którym staje się możliwa praca z pocztą e-mail, dokumentami, kontaktami i kalendarzami z dowolnej lokalizacji, zarówno przy użyciu komputerów stacjonarnych i przenośnych jak również urządzeń mobilnych (tj. smartfony, iPhone, Android i Blackberry).

W skład Office 365 wchodzą również narzędzia do budowania rozwiązań umożliwiających automatyzację obiegu dokumentów, budowanie portali intranetowych i internetowych oraz prowadzenie wideokonferencji z partnerami lub klientami. To także ochrona organizacji przed spamem i wirusami przy użyciu narzędzia Microsoft Forefront Online Protection for Exchange, oferującego filtry i aparaty skanowania. Co ważne, w przypadku Office 365 przejście na rozwiązanie w chmurze nie wymaga od pracowników firmy zmian ich przyzwyczajeń - interfejs użytkownika jest podobny do tego, który znają z rozwiązania stacjonarnego.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy