UPC: chello light

UPC Telewizja Kablowa wzbogaca ofertę dostępu do szerokopasmowego internetu chello o nowy produkt. chello light to szansa dla internautów, by za niższą cenę - już od 69 zł miesięcznie - przekonać się o zaletach stałego szerokopasmowego dostępu do sieci za stałą opłatą.

UPC Telewizja Kablowa wzbogaca ofertę dostępu do szerokopasmowego internetu chello o nowy produkt. chello light to szansa dla internautów, by za niższą cenę - już od 69 zł miesięcznie - przekonać się o zaletach stałego szerokopasmowego dostępu do sieci za stałą opłatą.

Obecnie internauci mogą wybierać spośród trzech produktów chello: chello light, chello classic i chello plus. Nowa usługa oferuje prędkość pobierania danych do 256 kbps. Klienci chello light wraz ze stałym dostępem do Internetu otrzymują obszerny pakiet usług chello: konta e-mailowe o pojemności do 10 MB wraz z 5 aliasami, miejsce na serwerze na prywatne strony www o pojemności 5 MB, ponadto instalację (okablowania i oprogramowania), dostęp do polskojęzycznego portalu chello, oraz pomoc techniczną on-line i przez telefon.

Nowa usługa chello light będzie dostępna we wszystkich miastach, w których UPC oferuje dostęp do internetu: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście oraz Lublinie i Szczecinie. chello jest wiodącym europejskim dostawcą szerokopasmowego Internetu za pośrednictwem sieci telewizji kablowej - ma ponad 850 tysięcy użytkowników w 10 krajach Europy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telewizja kablowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy