Reklama

Technologia jest kobietą

Odmienne potrzeby

Reklama

Wielu producentów zdecydowało się na stworzenie oferty przeznaczonej specjalnie dla dam. Powstają oryginalne modele telefonów komórkowych, laptopów, a nawet samochodów.

- W kwestii telefonów komórkowych utarło się, że kobiety przywiązują wagę do wyglądu otaczających przedmiotów, a mężczyznom zależy na tym, co znajduje się w środku, czyli odpowiednim wyposażeniu. W Motoroli staramy się tworzyć telefony, które będą spełniać zarówno potrzebę oryginalnego designu jak i zaawansowanych funkcji. Dzięki temu mają podobać się kobietom i mężczyznom. Nasze telefony są też coraz łatwiejsze w obsłudze - mówi Agnieszka Nowaczkiewicz, rzecznik Motorola Polska.

Komórki dla kobiet są projektowane w szczególny sposób, pod uwagę brany jest nie tylko wygląd. - Staramy się zadbać o bardziej kobiece funkcje, przyjazne paniom ikony np. kwiatowe, zmieniamy także ergonomię, tak aby na przykład długie paznokcie nie przeszkadzały w obsłudze aparatu - mówi Paweł Dwornik z firmy Alcatel Polska.

Także Volvo, chcąc zwiększyć zainteresowanie kobiet swoją ofertą, zaprosiło 10 kobiet do projektu YCC (Your Concept Car), którego celem było stworzenie samochodu specjalnie dla pań. Pomysł projektu, który nie został dotąd zrealizowany wyszedł od pracownic firmy, które uznały, że kobiety i mężczyźni mają zupełnie inne priorytety. Uwzględniono łatwość obsługi, różnorodne gusta oraz specyficzne potrzeby. Pomyślano nawet o miejscu na kok w zagłówku fotela kierowcy. Kobiety miały też wpływ na projekt Nissana Bluebird Sylphy, którego sprzedaż już się rozpoczęła.

Dowiedz się więcej na temat: przyjazne | volvo | wygląd | komórki | informatyka | firmy | technologia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje