Reklama

Opera jednak niezależna

Microsoft nie zakupił Opera Software. Plotki zostały zdementowane, a dotąd niezależna norweska firma ma zamiar taką pozostać.

Spekulacje na temat zakupu, które błyskawicznie rozeszły się w Internecie, okazały się być jedynie reklamą dla Opery. Przedstawiciel firmy Eskil Sivertsen przyznał, że kilka firm było kiedyś zainteresowane przejęciem, ale nie doszło do tego.

Reklama

Opera Software świetnie radzi sobie z reklamą. Organizuje nietypowe konkursy, gdzie nagrodą jest np. pokazanie użytkownika na telebimie na Times Square. Teraz, gdy zlikwidowała denerwujące reklamy, zapewne przyciągnie wielu nowych użytkowników.

Pozostaje się tylko cieszyć, że świetny darmowy produkt nie został przejęty przez giganta, a internauci nadal będą mieli alternatywę w kwestii przeglądarek.

Dowiedz się więcej na temat: opera

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje