Nowa marka snobistycznego sprzętu audio

Dwóch Holendrów postanowiło założyć nową firmę produkującą bardzo drogi sprzęt audiofilski. Czy Mola-Mola przyjmie się na rynku?

Bruno Putzeys oraz Jan-Peter van Amerongen - postanowiło założyć firmę Mola-Mola. O ile nazwa, moim zdaniem, kiepska i nietrafiona, o tyle sprzęt ratuje się designem. Zdjęcia dołączone do skąpej informacji prasowej przedstawiają bardzo ładne konstrukcje. Minimalizm i elegancka prostota to główne cechy Moli-Moli.

Co z jakością? O nią można być spokojnym. Założyciele to "ludzie z branży". Bruno Putzeys to wieloletni projektant układów do wzmacniaczy, a Amerongen jest założycielem firmy Hypex produkującej podzespoły do sprzętu audio.

Portfolio firmy wygląda na razie bardzo skąpo: jeden DAC, jeden przedwzmacniacz oraz wzmacniacz. Ceny nie są jeszcze znane, a oficjalna strona WWW jest jeszcze w fazie przygotowań. Należy jednak oczekiwać, że sprzęt będzie bardzo drogi. W świecie hi-endu istnieje zasada - urządzenie im wygląda skromniej, tym jest droższe.

Reklama

http://gadzetomania.pl

Marcin Honkisz

Gadżetomania.pl
Dowiedz się więcej na temat: Audio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy