Reklama

Netflix rezygnuje z darmowego okresu próbnego

Popularna platforma sVOD postanowiła zrezygnować z tzw. modelu trialowego, oferującego darmowy okres próbny na korzystanie z usługi. Zamiast tego proponuje inne rozwiązanie.

Największy serwis sVOD na świecie, zbliża się powoli do liczby 200 milionów subskrybentów. Takie ilości użytkowników przyczyniły się do zmian w modelu marketingowym firmy. W USA oferowany przez lata bezpłatny okres próbny zostanie zastąpiony innym rozwiązaniem.

Reklama

Mowa tu o bezpłatnych próbkach oryginalnych programów telewizyjnych i filmów, dostępnych na platformie. Netflix zachęca potencjalnych użytkowników, aby po prostu się zarejestrowali się w usłudze, podkreślając, że w dowolnym momencie mogą anulować swoją subskrypcję. Do dyspozycji oddaje pewien zakres materiałów, które każdy może oglądać bez płacenia.

W oświadczeniu rzecznik Netflix powiedział: "Przyglądamy się różnym promocjom marketingowym, aby przyciągnąć nowych użytkowników i zapewnić im wspaniałe wrażenia z korzystania z serwisu Netflix". 

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Netflix | sVOD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje