Reklama

NBC Peacock – data premiery, ceny i czego się można spodziewać

Serwis Peacock - nowa platforma sVOD podległa potężnemu koncernowi Comcast Corp, startuje dzisiaj dla niektórych użytkowników. Co powinniśmy o niej wiedzieć?

Serwis Peacock ma stanowić konkurencję dla takich portali jak Netflix i Disney+. Za jego narodziny odpowiada koncern Comcast Corp, do którego należą takie marki jak NBC czy Universal. Głównym wyróżnikiem usługi ma być dostępność trzech różnych pakietów, z których jeden ma być całkowicie darmowy.

Reklama

Opcja darmowa nazywa się Peacock Free - oferuje 7500 godzin materiałów. Wśród nich znajdzie się szeroki wybór programów ze stacji NBC czy filmów wytwórni Universal. Model biznesowy? Widzowie będą oglądali reklamy.

Dwa pozostałe, płatne pakiety, będą kosztowały odpowiednio 4,99 dol. i 9,99 dol. Ten pierwszy umożliwi dostęp do pełnej, nielimitowanej oferty jednak z dodatkiem reklam. Drugi natomiast zaoferuje rozrywkę bez  przerywników. Obie możliwości obejmują sport na żywo i wcześniejszy dostęp do filmowych nowości. Najdroższa opcja - Peacock Premium będzie obejmować dodatkowo transmitowane w telewizji mecze piłkarskie Premier League od sierpnia.

Wśród dostępnych materiałów znajdą się filmy, zarówno poważne jak i komediowe. Oprócz tego użytkownicy będą mogli skorzystać z szerokiej oferty programów rozrywkowych, seriali, kanałów informacyjnych, a także pozycji dokumentalnych. Jako, że usługa jest skierowana przede wszystkim na rynek USA, nie zabraknie także stacji hiszpańsko-językowych.

Według najnowszych doniesień gigant planuje uruchomić usługę Peacock 15 kwietnia, jedynie dla klientów kablowych Comcast Xfinity X1 i klientów streamingowych Flex. 

Pozostałe osoby będą mogły skorzystać z nowej platformy 15 lipca.

Dowiedz się więcej na temat: NBC | Peacock | sVOD | telewizja

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje