Milion PlayBooków w trzy miesiące?

Kanadyjski RIM pokłada w swoim tablecie naprawdę duże nadzieje. W kolejnym odcinku PlayBookowej sagi dowiadujemy się o założeniach marketingowych producenta terminali BlackBerry.

W poprzednim odcinku naszej opowieści nie zabrakło pozytywnych informacji o pierwszym tablecie RIM. Zarówno pierwsze prezentacje wideo, jak i recenzje z targów CES pełne były zachwytów. Nie dziwi tym samym fakt, iż kanadyjski producent telefonów chce sprzedać milion egzemplarzy PlayBooka w pierwszym kwartale od jego premiery. To nieco wyższe założenia niż te, które wyznaczyła sobie Motorola. Planowana sprzedaż tabletu XOOM oscyluje w granicach 800 tysięcy egzemplarzy.

PlayBook wyposażony będzie w 7-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1024 na 600 pikseli, dwurdzeniowy procesor Cortex A9 taktowany zegarem 1GHz oraz 1GB pamięci RAM. Urządzenie pracować będzie pod kontrolą całkiem nowego systemu operacyjnego - BlackBerry Tablet OS, który został opracowany przez firmę QNX. To co wyróżnia urządzenie RIM od iPada to dwie kamery, wyjścia microHDMI i microUSB oraz wsparcie dla Flasha w wersji 10.1. PlayBook będzie wspierał również aplikacje napisane w różnych językach programowania. Najczęściej wymieniana jest JAVA oraz Adobe Air. Dodatkowym atutem tego tabletu ma być możliwość zdalnego połączenia go z terminalem BlackBerry i obsługa wiadomości Push oraz BlackBerry Enterprise Service (BES).

Reklama
pcformat_online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy