Reklama

Microsoft zamyka swoje stacjonarne sklepy

Gigant technologiczny postanowił wycofać się ze swoich stacjonarnych punktów sprzedaży. Produkty Microsoft, będą niebawem dostępne jedynie za pośrednictwem sklepów online.

Firma Microsoft ogłosiła strategiczną zmianę w działalności detalicznej, w tym zamknięcie fizycznych punktów Microsoft Store. Pracownicy zamkniętych placówek firmy będą jednak nadal obsługiwać klientów korporacyjnych Microsoft i zdalnie kierować sprzedażą, szkoleniami oraz wsparciem.

Reklama

Klienci wciąż będą mogli kupować produkty Microsoft bezpośrednio od producenta, jednak jedynie za pomocą sklepów online. Osoby zainteresowane fizyczną sprzedażą, będą mogły skorzystać z usług pośredników, takich jak np. markety i salony komputerowe.

David Porter, wiceprezesa Microsoft ds. korporacyjnych, skomentował decyzję w sposób pozytywny, podkreślając, że zmiany mają na celu maksymalizację talentu pracowników Microsoftu, w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników sprzedażowych. 

Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Windows | sklepy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje