Reklama

Microsoft zaciska pasa

W ciągu ostatnich trzech lat wydatki Microsoftu rosły szybciej, niż wpływy. Z tego powodu dyrektor firmy - Steve Ballmer - zapowiedział wprowadzenie poważnych oszczędności. Microsoft chce zaoszczędzić aż 1 mld USD w roku podatkowym kończącym się 30 czerwca 2005. Powinny się do tego przyczynić zmiany w systemie nagradzania pracowników - firma z Redmond m.in. mniej szczodrze będzie rozdzielać opcje na akcje.

Microsoft ma także skonsolidować działalność reklamową poszczególnych oddziałów firmy. Pod lupę zostaną też wzięte firmy świadczące dla Microsoftu wszelkie usługi związane z marketingiem i obsługą klientów - gigant z Redmond ma ograniczyć liczbę partnerów i dzięki temu wynegocjować korzystniejsze kontrakty. Pomimo oszczędności, stosunek wydatków Microsoftu do liczby pracowników i tak wzrośnie w tym roku o 6% ze względu na coraz wyższe koszty opieki zdrowotnej. W rozesłanym do 57 tys. pracowników okólniku Ballmer zaapelował o rozpoczynanie wyłącznie realnych projektów i terminowe wykonywanie założonych zadań.

Reklama

(4D)

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Redmond | oszczędności | firmy | Microsoft

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje