Reklama

Microsoft naprawił problem dotyczący narzędzia „Check Desk”

Firma Microsoft wprowadziła poprawkę dotyczącą problemu, który powodował błąd rozruchu systemu Windows 10 po użyciu narzędzia sprawdzającego dysk twardy.

Problem został po raz pierwszy opisany na łamach serwisu technologicznego BornCity. Dotyczył on niektórych systemów Windows 10, na których zainstalowano problematyczną aktualizację KB4592438 i KB4586853. W wybranych komputerach po skorzystaniu z popularnego narzędzia do sprawdzenia stanu dysku twardego "Check Desk", niektóre systemy plików mogły zostać uszkodzone, a tym samym komputer nie był zdolny do ponownego uruchomienia.  

Obecnie firma Microsoft poinformowała o rozwiązaniu problemu. Łatka powinna zostać zainstalowana automatycznie w przeciągu 24 godzin. Gdyby się jednak tak nie stało należy ponownie uruchomić komputer.

Reklama

Firma wypuściła też skróconą instrukcję hipotetycznego rozwiązania, w przypadku gdy komputer został już naznaczony problemem.

W momencie, gdy urządzenie uruchomi się w trybie konsoli odzyskiwania, użytkownik powinien wybrać opcje "zaawansowane", a następnie w wierszu polecenia wpisać: chkdsk / f. Po ukończeniu skanowania przez system Windows, należy wpisać "exit". Urządzenie powinno teraz uruchomić się zgodnie z oczekiwaniami. 

----------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj ponad 20 000 złotych Kliknij!

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Windows 10 | błąd

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje