Reklama

McDonald's testuje usługę PayPal

Po tym jak w zeszłym tygodniu okazało się, że Square rozpoczął współpracę ze Starbucksem w celu przetestowania nowego rodzaju mobilnych płatności, nie trzeba było długo czekać na ruch PayPala. 30 francuskich McDonaldów testuje właśnie nową metodę płatności przy pomocy tej platformy.

Reklama

Rzeczniczka McDonalda oświadczyła, że testowana właśnie technologia na rynku "pojawi się za około 24 miesiące". A jest się o co bić - analitycy przewidują, że ludzie coraz częściej płacić będą za drobne usługi przy pomocy mobilnych "portfeli" - aplikacji komórkowych.

Reklama

Według Reutersa PayPal ma już podpisane porozumienia z piętnastoma dużymi sieciami handlowymi, ale to właśnie McDonald's miałby być ich najcenniejszą zdobyczą. Jeśli PayPalowi udałoby się nakłonić klientów McDonalda do korzystania z ich usług, mogliby być pewni ogromnego obrotu, a co za tym idzie dużych zysków.

Źródło informacji

gizmodo.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: mcdonald's | Paypal

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama